Vilse

Hallo :D Idag har jag varit med om ett äventyr. Ganska så jättelitet äventyr i & för sig, men kul var det!
Jag skulle efter skolan nemligen hem till Erik & Marie. Fast jag skulle ta mig dit själv. Hade iof sällskap en bit av Ebba. Ebba & jag tog bussen tillsammans & vi klev av vid samma hållplats. Sedan sa hon åt mig precis hur jag skulle gå. Men jag tyckte inte det stämde riktigt så jag gick lite annorlunda. Det resulterade till att jag i ca en timme gick runt ganska så vilse i ett radhusområde nånstans i Täby. Dom bor inte ens i radhus. Jaja efter ett tag stötte jag på fröken Hanna Mauritzon som räddade mig. Men tydligen hade jag hela tiden rört mig kring deras hur & gata men det fattade ju inte jag. Det var lite läskigt för jag var liksom helt ensam :(((
Jajajja vem bryr sig. Imorgon är det helg & det är nice. Själv slutar jag 10.45 :D Tjarå!

Juste min kära Ella fyller år idag! :) Puss på henne!




Bild från för ett år sedan på hennes födelsedag då vi var några från skolan & hade vattenkrig & åt tårta hemma hos henne. Bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0