Om helgen plus kommande vecka

Tjebba tjena! SM var roligt som vanligt. Det är liksom massa skoj runtomkring självaste tävlingen man får vara med om. Körde i alla fall helt okej i kvalet & gick i & med det till final. Fast sedan i finalen gick det inte lika bra & slutade på en femteplats. Jaja. Får ta & tagga till näst nästa helg då jag ska till Herrljugna på sista tävlingen för den här säsongen eller vad man ska säga :) Den tävlingen är ganska så mycket rolig. Det kommer folk från hela Europa eller vad det är, så man träffar massa människor & har kul & blabla :)

Igår när jag kom hem på kvällen stod en stor röd ros och ett litet brev & ett tänt ljus på min byrå. Det var från min kära pojkvän som jag igår firade två månader med. Sen kom självaste han in i rummet som yttligare en överraskning. Blev skitchockad. Men ja det var jättemysigt.

Förövrigt den här veckan kommer jag ha nationellt prov varje dag. Idag hade jag engelska. Imorgon spanska. Onsdag matte, torsdag spanska igen & fredag matte igen. På tal om mycket prov tror jag att jag har 9 eller 10 prov kvar den här terminen. Jag har minst ett i varje ämne & flera i vissa andra ämnen. Stackars min klass. Hej då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0