Grattis mobilen & Ebba

Åh vad jag är glad. Sitter här & ler liksom. Haha. Taggad är jag också! (som alltid). Tjena föresten :D

I fredags var jag med Pontus. Träffade honom efter skolan, sen åkte vi hem till honom. På kvällen hade vi tänkt dra på laserdome med Fanny & Adam. Men så blev det icke, för att det hände en sak med liten Fanny :(
Så istället åkte vi till staden & åt middag, sedan hem till en vän till Pontus. Mysigt vare allt. Kvällen slutade hemma hos mig.

& igår hade ju jag & Linnéa kalas för Ebba! :D Skitmysigt! Efter kalaset åt vi lunch hela stora familjen hos Linnéas föräldrar. Sen bar det hemåt & när jag kom hem somnade jag det första jag gjorde. Vaknade strax innan jag skulle på middag hos Jennifer. Det var verkligen världens mysigaste & finaste middag.
Efter middagen drog vi på fest. I österskär. Så det var nära. Nicebais. Även denna kväll slutade hemma hos mig.

Juste! :D Kom just på en sak. Sitter & läser lite i bloggen i inlägg som jag skrev för ett år sedan, & blev påmind om att min mobil fyllde ett år för 10 dagar sedan :D Grattis till den :D Haha puss!



Jag & Jennifer som slåss med åror på klassresan i nian.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0