Tråkig blogg har jag

Hallo :) Jag kom på en sak för några dagar sedan. & det är att jag tycker min blogg är så tråkig. Otroligt tråkig. Jag skulle förmodligen inte läsa min blogg om jag var nån annan. Fattar inte ens varför jag har läsare. Haha fast nu överdriver jag lite, men alltså vem bryr sig vad jag gör varje dag varje vecka varje månad osv. Ganska så oitressant. Tycker jag i alla fall.
Jag satt nämligen & läste igenom jättegamla blogginlägg från ett år sedan & tidigare, & min blogg var mycket roligare då. Tycker jag. Om ens då. Fast jo. Då skrev jag liksom roliga saker. & om olika saker. Min blogg är så enformig just nu! Hatar det. Haha pussen


Kommentarer
Postat av: Mor

JAG tycker det är bra att du skriver vad du gör. Så kan jag hålla koll på dig <3

2011-03-07 @ 22:52:47
Postat av: tjo

Din svenska är värdelös, dålig stavning och osammanhängande meningar

2011-03-08 @ 08:04:54
Postat av: Mor

Hööru tjo. Det tycker inte jag!

2011-03-09 @ 14:20:49
Postat av: tjo

Icke relevant Mor, nu talar vi om hennes svenska!

2011-03-09 @ 16:21:33
Postat av: Mor

Tjo. Hennes svenska är med inslag av norrländska. Därför är den så unik och...rätt :-)

Precis som hon själv <3

2011-03-09 @ 23:28:21
Postat av: Mor

Titta...din blogg är inte tråkig. Sex kommentarer på ett enda inlägg...det visar på att din blogg är trevlig :-)

2011-03-11 @ 16:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0