Lista, i brist på annat

Brukar du komma i tid: Ja, men med många undantag :P
Vad hade du i din mun senast: Mat
När blev du fotad senast: Vet inte faktiskt
Hur känner du dig nu: Lite småsjuk & trött, men glad
Kan du laga mat: Ja
Vad pluggar du: Linje? Natur - natur
Vad tycker du om fötter: Haha inget
Är du smart: Alltså, ibland
Vad har du på dig: Mjukisar, linne & tjocktröja 
Är du aktiv i skolan: Men typ :P
Vad saknar du: Pontus. Massor faktiskt. & pengar!
När och varför grät du senast: Tidigare i veckan, pga dumma tankar
Var det pinsamt att svara på det: Ne
Hade du en bra kväll igår: Superbra!
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk. Dricker alltid mjölk. Mjölk är bäst
Vad ska du göra i sommar: Ska göra det till min bästa sommar nånsin
Är du nöjd med ditt liv: Ja man ska inte klaga
Vad vill du jobba som: Vet inte :)
Har du tråkigt just nu: Nej mer mysigt
Vad gör livet värt att leva: Men fett djup fråga. Orkar inte tänka
Vad i livet ångrar du: Ångrar inte mycket i mitt liv
Är du musikalisk: Men typ
Vad lyssnar du på för musik: Lite olika, typ
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Typ inte
Är du bortskämd: Nej
Är du trött: Ja
Vad gör du imorgon: Träna, typ plugga
Din första operation: Ryggen
Första piercingen: Alltså, öronen om det gills
Första bästa vän: Niklas tror jag han hette :P
Första priset: Nånting i trampolin antar jag
Första sporten du började på: Fotboll eller trampolin. Eller dans. Eller simning. Ingen aning om vad som var först
Första husdjuret: Linus (katt)
Första semestern: Kanarieöarna antar jag, när jag var liten
Första konserten: Typ Hoffmaestro för lite mer än ett år sedan
Första kärleken: Kommer typ inte ihåg vad han hette

Favorit...


Filmer:
Vet inte. Torkel i knipa kanske hihi
Tvprogram: Kollar nästan aldrig på TV
Drink: Vet inte! :)
Kroppsdel (på motsatt kön): Typ rygg/axlar, underarmar, ögon, hår, läppar osv haha
Sport: Trampolin antar jag
Plagg: Vet inte :P
Skola: Bergaskolan. Lätt!
Bok: Läser aldrig böcker :P

Just nu:

Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Ska du: Skriva klart det här
Lyssnar du på: Sotify
Väntar du på: Väntar inte på nåt
Tittar du på: Inget. Eller ja datorskärmen då :P

Vad du föredrar (motsatta könet)...

Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Kombinerat
Snygg mage eller snygga armar:
Svårt! :P Mage kanske
Busig eller lydig: Haha. Busig :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0