Österbybruk.

Jag är ledsen att jag inte skrivit sen i onsdags. Vet inte varför. 
I fredags åkte jag i alla fall hit hem till mamma som jag inte gjort på över en månad tror jag. Har alltså bott hos bara pappa ett tag.

Igårkväll iaf åkte jag, Ronja & My till Österby på sk knut. Det är nån konstig tradition att man typ firar 20:ndag knut genom att klä ut sig otroligt satsigt. Helst tecka över ansiktet mycket så man inte är igenkännbar. Folk bygger massa saker också som hör ihop med ens utklädnad. Om man t ex är raggare, så har man byggt en raggarbil osv. Så vi var där & kollade på när alla liksom visar upp sig & sina saker på torget för att sedan vandra ner till Folkets hus & festa. Kul var det! :) Förutom att en äckelgubbe typ 45+ skulle hålla på & tafsa på mig. Blä.

När allt det började ta slut gick vi hem till Claes. Som vanligt då. Jag var vaken till typ 05.30 & somnade i världens minsta soffa med en Claes som höll om mig. Trångt var det, men varmt & mysigt.

På väg hem lyckades vi missa ca 3 st bussar från Österby tror jag. Så vi åkte inte fören vid 10 på morgonen. Resten av dagen har jag sovit bort även fast jag verkligen borde tränat men mor lyckades inte väcka mig.
Lägger in nån bild imorgon btw. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0