Fredag + lördag

Hallo. Nu tänkte jag berätta vad jag gjort i helgen:

Fredag: Efter skolan fikade jag jättelänge tillsammans med Judith, Hanna & Charlotte. Supermysigt. Vi hade mycket att prata om & det var faktiskt första gången jag umgås med folk i min klass utanför skolan. Förutom nyår typ. Men man tycker typ mer lika än man tror angående klassen & sådant. Gillade det.
Sedan åkte jag hem till Moa. För att äta middag tillsammans med My, Moa & Linnéa. Vi hade också mycket att prata om.

Lördag: På dagen åkte jag hem till pappa en stund. Sedan vid fyra åkte jag & Moa till Kista & shoppade. På vägen hem strax efter nio hoppade jag av tåget i Täby centrum & mötte Martin. Så gick vi hem till honom & var där ett tag, sedan vid kvart över tolv typ drog vi till Danderyd. Eller ja, Mörby. Skulle typ vara fest där men var mest lite folk som hängde vid centrumet. Ja så var jag där med dem tills jag & Martin gick tillbaka till Danderyd igen & tog nattbussen tillsammans hem vid typ två. Så hoppade han av vid Roslags näsby trafikplats, & jag åkte hem.

Nu blir det plugga (hoppas jag), sedan träning. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0