Veckan

Oj här har det inte uppdaterats på ett tag ser jag! Nästan en vecka sen jag skrev sist hehe :P

Torsdagen var jätteseg & jag hade ju hoppats på att få gå hem ganska snart efter det inlägget jag senast skrev. Men vi stannade massa timmar till & sen vi halv sex eller nåt skulle jag hem & så krånglade tågen jättemycket så jag fick vänta i Hägernäs i 45 minuter. I extrem kyla & utan sällskap. Höll på att dö. Sen kom jag hem, somnade i soffan & nästa dag skulle tågen krångla igen. Plus att inga bussar gick ju. Men till skolan lyckades jag ta mig ändå & sen på kvällen var jag fett trött efter hela veckan så jag var bara hemma.

Lördagen däremot tillbringade jag jag först hemma med skolböckerna, sedan åkte jag & Moa hem till Lovisa som var ensam hemma & taggade gärnet för att sedan dra vidare till Jennifers far i Vallentuna. Där firade vi Magdalena som fyllde år i fredags! :)
Vid ett-två nån gång åkte jag hem till Pontus i Hägernäs & sov hos honom. Var där typ hela söndagen också & när jag väl började bege mig till tåget träffade vi Martin & några som följde med oss till tåget.

& idag gjorde bussarna så jag kom försent igen :( Det är inte lätt när det är svårt som kära Charlotte brukar säga. Nu ska jag pack & åka till far. Ses


Födelsedagsbarnet & jag :). (Fast lite i efterskott)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0