Senaste dygnet

Tjena tjena.

Igårkväll vid nio tror jag, åkte jag hem till Moa där det var lite folk. Mest Marina läroverket-folk men också några andra jag känner. Myspys var det. Jag var där hela kvällen men vid två-tre tiden gick jag till Statoil & mötte några andra människor. Pontus bland annat. Vi var ute i typ en timme i väntan på buss respektive skjuts, för vid halv fyra tror jag, kom far & hämtade mig & Pontus & så åkte vi hem till mig. Vi somnade inte fören halv sju & vaknade vid tre nästa dag (idag). & sen hade jag träning vid fyra så då åkte Pontus med till centrum & jag åkte till sporthallen.

Det är typ vad jag gjort senaste dygnet. pussssssss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0