Fredag & lördag

Hallu. Har inte skrivit sedan i torsdags ser jag, så kanske dags att göra det :)

Ja i fredags efter skolan fikade jag med Erik, Charlotte, Judith och Ebba. Sedan åkte alla hem & åt m.m, innan vi alla åkte hem till Charlotte där också Charlottes kära vän Sofie var. Så funderade vi på att dra på fest & kollade runt lite & så men det slutade att vi drack saft & kollade på film & snackade. Haha skoja vi drack inte ens saft.

& igår var jag bjuden på storebror Rydells 20-års fest. John alltså. Det var skojsigt det. Sov kvar gjorde jag också, tillsammans med typ 20 andra. Så idag har jag börjat dagen med att äta tårta till frukost. Mums.

Pussen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0