Veckans planer

Tjenamors! Nu är jag hemma igen. Har hela dagen suttit & lyssnat på musik & taggat till sommaren som typ är här nu ju! Snart ska jag träna, sedan träffa Pontus. Sedan imorgon klockan 10.30 ska jag vara i sporthallen på ett litet dagsträningsläger. Klockan fyra är det klart. Då ska jag hem, fixa mig lite, sedan träffa folk & dra till Österskärsbadet & grilla & chilla på kvällen! På torsdagen på kvällen sen är jag & lite folk bjudna hem till Fanny. Sedan ska vi hinna med laserdome nån dag också! :)
& juste igår fyllde mina kära vänner Erik & Marie 17 år! :D Jättemycket grattis till dom! Puss




Jag, My & Moa ute på äventyr i början på förra sommaren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0