Livet leker

Hejsan svejsan :D Jag har sedan jag kom hem från Härnösand haft full upp! Har varje kväll festat/äventyrat osv, & varje dag har jag solat :D Jag & Pontus. Skitnice.

I onsdags till exempel drog jag & Pontus som planerat till solbrännan men vid nio drog jag Moa & Jennifer & Fanny till Vaxholm på fest. Vi sov kvar och åkte hem tidigt på torsdagen. Helt galet var det!

På torsdag kväll var vi bjudna hem till Fanny med människor. Fredag också. Fast helt annat folk då. Haha hade så sjukt kul igårkväll. Var iof sjukt trött i början, men taggade till under kvällen.

Idag har jag haft årets första vattenkrig! :D Fett bra. Plus att jag skjutsade Pontus på moppen till tåget barbent! Utan att jag frös minsta lilla! :D Nu är det nog sommar på riktigt. Får se vad som händer ikväll :) Ska antingen till Jennifer med folk, eller till Täby på mer eller mindre fest. Haha tjarå :D




Var på påskmiddag igår. Felix & jag gick också påskkärring med barnen. Så jäkla coola. Världens sötaste Ernst & Jacob på sidorna, nån annan tjej i mitten.


Bild från solbrännan i onsdags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0