15/4

Oj hehe har typ inte skrivit nåt på en vecka snart. Men under veckan som gått har jag haft jättekul! Har vart så himla glad hela veckan. Har typ solat, fikat, varit lite granna med min kära pojke, som jag btw firar en månad med idag :) Haha coola. Fast kommer inte ens träffa honom idag. För sitter just nu i bilen påväg till Härnösand. Ska på begravning. Kommer inte komma hem fören tisdag tror jag :P

Juste jag gick in i en pelare idag i Täby centrum. Det var typ brutalt kul. Skrattade så mycket så jag höll på att dö. Haha. Som tur var så var Charlotte & Erik med, men skulle precis gå till tåget & jag kunde inte sluta skratta så var tvungen att ringa nån så jag inte gick & skrattade för mig själv. Asså det var skitkul. Haha tjarå




Bild på min sötis från några veckor sedan. Hehe grattis till oss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0