Känner mig lite blåst

Hej :D Idag var en blåsig dag. Höll på riktigt på att blåsa omkull en gång.

Här hemma har lite av taket flygit iväg, plus att vi varken har el eller vatten, eftersom våran vattenpump drivs av el :) Haha man kan inte göra nånting alls. Verkligen inte. Eller jo eftersom min dator har batteri kan jag sitta här. En stund i alla fall. Fast måste ändå plugga så det är typ bra :P Fast om man vill gå på toa, eller äta en glass så går inte det :)

Vad gör man då när man varken har vatten eller el & vill få i sig lite varm mat? Jo man tar in gasolgrillen i köket & värmer rester från gårdagens middag. Haha. Det var jättekul. & rökigt blev det eftersom fläkten går på el. Så brandalarmet gick några gånger också. 

Annars är det ganska mysigt faktiskt. Har just tänt miljontals ljus för både värmens skull och för att kunna se nånting :)
Btw är det faktiskt ca 4400 andra i Österåker som också inte har el.
Haha tjarå :D Elskar er
(Känner att jag fick in två ganska klyftiga ordvitsar i det här inlägget. Stolt är jag)



Grillen & jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0