Haaaaaai alla små söta sockertoppsläsare!

Charlotte och Erik här, eller ahh mest Charlotte faktiskt, Erik ligger och schteeeker ;) Hedda baaaaah köör!!!!!! Funderar seriöst på att göra karriär som bloggerska faktiskt... tja finns inte så mycket att säga, Linnea orkade inte blogga, dåligt tycker jag, det är inte så man blir nästa Kissie!!! Nu ville Erik att jag skulle skriva något om honom så då gör jag det, ERIK ÄR EN SNEL HEST =)  Eriks drömjobb är att bli bloggdesigner, vi får önska honom lycka till med det!

Vi har idrott nu, fast både Linnea och Erik är slackers och ligger på en stor fet madrass och solar, men jag e duktig och springer som satan, samtidigt som en pulsmätare mäter pulsen, som förövrigt ligger på 113 slag/minut just nu, bara så ni vet kära bloggläsare;) Nu började dom där två andra snacka spanska och tyska, och jag fattar inte ett skit :) Fick just reda på att Erik har haft två krabbor och tre hamstrar, fast dom dog, stackars Erik :( Det var allt för idag tror jag, puss på er!!! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0