Gårkvällen

Tjabba tjena hallå! Gårkvällen blev inte riktigt som planerat. Drog i & för sig till Donken, & träffade Moa & My. Där var vi ett tag innan jag & My fick erbjudandet att dra hem till två grabbar vi känner lite. Så då började vi vandra, & tog en sväng förbi My då vi bytte om & fräschade till oss lite. Sedan vandrade vi vidare.

Vi blev kvar hos grabbarna hela natten och sov där också. Träffade alltså aldrig Pontus. Det var lite tråkigt iof. Sen somnade vi typ vid fem. Sedan ungefär tre timmar sendare väckte My mig för hon var tvungen att gå hem då hon skulle vara barnvakt. Hehe så då vandrade vi hem till henne, sedan kom far & hämtade mig sista biten. När jag kom hem gick jag & la mig igen & sov yttligare några timmar.
Hade faktiskt jättekul igårkväll. Verkligen!

Nu blir det grilla med brudarna hemma hos Magda! Ses.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0