Goda rutiner

Hej. Idag är allt bra bra. Skolan går fint. Fast vi har så sjukt satsiga idrottslektioner! Shit, känns som man går idrottsklass. Men det är skitbra! Andra lektioner är också satsiga, men hade idrott idag, så kom & tänka på det.

Jag har verkligen förendrats nu gemfört med nian & så, gällande skolan. Alltså till det posetivare. Så som planering, ligga i fas, ta tag i saker & prioritera min fritid. Sjukt bra. Dock är det väldigt mycket med både skola, träning, mycket plugg hemma, lägga mig i tid, äta osv. Möjligtvis träffa vänner där nånstans också. Eller okej, mycket plugg hemma är det inte än, men kommer nog snart. Hatar kemin som jag känner nu btw. Tja

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0