Saknad

Jag belkagar. Jag skriver ibland inte varje dag. Men det är så när man går natur! Typ. Haha. Galet.

Föregående inlägg var läskigt satsigt. Men sånt är fett intressant!

I alla fall. Jag saknar mina vänner mest av allt i hela världen. Helt sjukt. Enda gången jag kan träffa dom är på helgen, & alla kan ju inte alltid då heller. Jag träffar ju liksom inte nån i skolan eftersom jag liksom började ensam eller vad man ska säga. Dock har jag dom inte långt bort :D Men det betyder inte att man ses för det :( Åh. Jag saknar nian väldigt väldigt mycket. Jaja. Det känns bättre & bättre i min klass med mina nya vänner också så det ska väl gå bra det här :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0