Roligheter

Hej hopp.
Woho ska jag säga tre saker som gjorde mig glad idag?
Kolla. Man får ju accesskort från skolan, & jag tappade bort mitt första veckan. Men eftersom jag inte var medlem hos SL får jag ingen ersättning... Så skulle typ fått åka på bussremsa resten av terminen. Men tydligen fixade sig det där ändå tillslut. Så ska få ett nytt nästa vecka.
En annan trevlig sak är att jag var anmäld till fel klass till tävlingen nu i helgen, & om man stryker sig från en klass såhär nära tävlingen kostar det 1000:-. Och om jag inte kan byta klass vill jag inte vara med alls. Men det fixade sig också tror jag! Super.
Och en tredje sak är att jag skulle fått en moppe för nån/några veckor sedan. Av far. Han ville köpa den till mig halvt random. Klart man inte tackar nej. I alla fall. Det krånglade också massa & det blev uppskjutet & bla bla. Men idag äntligen har den kommit!

Hej då





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0