Politikdiskuterande

Hej. Idag tog det sjuuukt lång tid att komma hem från skolan. Dumma strömlösa tåg, typ.
På tal om skola, så har jag drama på måndagar. Det är galet vad jag älskar drama :D Alla människor är så roliga & halvt galna.
Ska jag säga en rolig sak? Idag hade vi håltimme på historian, & istället satt vi i korridoren & diskuterade politik under hela den timmen. På eget initiativ. Det var i princip hela klassen också. Kanske dock främst jag, Charlotte & Erik, som var emot Ludvig. Han försvarade Sossarna, medans jag, Erik, & Charlotte argumenterade för Moderaterna. Haha det var kul. Snackade även lite SD & kärnkraftverk. Hihihi.
Nu blire film. TJA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0