Oh yeah

WOHO igår var första tävlingen efter jag opererade ryggen :D Och det gick skitbra! Eller nja men alltså, jag är liksom på samma nivå som innan & det känns bra. Jag & Mikaela kom 2:a i synkron, även fast vi seriöst sög. Vi körde jättedåligt :D Och individuellt kom jag 4:a. Jag är nöjd med det med tanke på att jag tävlande i högsta klassen som motsvarar elit. Och jag vet att de tre som kom före mig skulle jag ändå inte kunna slå.
Förra tävlingen innan ryggoperationen kom jag bättre, men då hade jag mindre motstånd också.
Så ja. Nu är det bara att tagga till nästa tävling som är om 3-4 veckor. TJA

Bilder från igår:


S k one touch, individuellt


Jag & Mikaela värmer upp i synkron (när man ska hoppa precis likadant)


Ser inte mig & Mikaela så mycket, men vi står i alla fall som 2:a




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0