Lite om Åva + klassen

Hej. Ska jag säga nackdelen med Åva? Att det är så sjukt många trappor!!!! 88 trappsteg bara upp till skåpen. Då har vi i och för sig oturligt nog fått skåpen längst bort på översta våningen man har lektioner på. Och man går ju liksom upp & ner, fram & tillbaka hela tiden så det blir en hel del trappsteg det. Men det är väl bra med lite motion, eller hur? :D

Hm... Jag börjar gilla min klass lite mer. Eller det är lite fram & tillbaka det där men ja. Man lär känna folk & upptäcker att de inte alls är så olika en själv. Från början kände jag att det liksom inte fanns en enda nästan som ja, typ var som jag eller vad man ska säga. Svårt  att förklara men skit samma :D

Hej hej hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0