Himlas skolfoto...

Ska jag säga en jätte inte rolig sak?! Imorse försov jag mig men hann med tåget ändå. Så sminkade mig lite på tåget liksom & hade på mig typ lite myskläder. Eller ja, typ tjocktröja & jeans. Hade btw en rätt dålig hårdag idag. Sen när jag kommer till skolan möter jag hela min klass på vägen & jag undrar vart dem var påväg. OCH SÅ VAR DET IDAG VI HADE SKOLFOTO! Men det gick ganska bra ändå. Det är första gången i hela mitt liv jag glömmer bort skolfotodagen. Eller okej typ en gång i trean också. Jaja. Det går nästan ett & ett halvt tusen männsiskor på min skola så jag hoppas man inte får så mycket uppmärksamhet i katalogen. Hare bäst, puss!


Kommentarer
Postat av: Mor

Du är alltid så söt hur du än ser ut . <3

2010-09-20 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0