Fysiksnack

Hej. Tisdagar är skönt. Har tre lektioner.
Idag på matten började jag, Erik, Titus, Ludvig & Charlotte diskutera fysikens lagar angående tid & rum bland annat. Att man tekniskt sett på riktigt kan resa in i framtiden till exempel. Och typ att tiden går långsammare under vissa förhållanden osv. Det roliga var att den diskutionen fortsatte i flera timmar. Naturare som vi är hehe. Mycket intressant skulle jag säga. Men efter ett tag hade den diskutionen övergått till inefektiv engelskalekion med en Erik & en Linnea som satt & ritade gubbar & fattade nada. Eller jo, vi fattade visst. Eller haha inte vet jag :D

Imorgon har jag matteprov. Jag är typ skitnervös. Eller inte nervös, men det är läskigt. Läskigare än nationella. Därför skippade jag även träningen ikväll för behöver plugga & vara utvilad till imorgon. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0