Fuck allt

Just nu är jag väldigt väldigt ledsen. Jag saknar mina vänner jätte jättemycket & åh jag saknar den tiden vi hade tillsammans. Som om nån inte gör det... Allt vi upplevde & gick igenom tillsammans. Hur mycket vi alla utecklats & vilken trygghet vi har i varandra. Att vi precis varje dag hade tid tillsammans med både skratt & gråt.

Jag var så obeskrivligt lycklig i slutet i Sol & halva sommarlovet. Jag hade allt. Pojkvän, världens bästa vänner, chill med allt hemma, & hade precis fått börja idrotta (dock inte trampolin). Nu har jag inte mina vänner vid min sida på samma sätt, jag har ingen pojkvän att luta mig mot & allt är bara cp.

Linnéa Pettersson, Moa Hammarbäck, My Cullander Brohlin, Magdalena Woodhouse, Jennifer Rydell, Rosanna Tikka Holmström, Fanny Pettersson, Lovisa Thambert, Ella Johansson är de bästa som finns & jag skojar verkligen inte. Så sjukt bra. Åh vad jag saknar Bergaskolan & oss. Jag älskar er.


Fanny Ella jag Jennifer Magdis Moa My Rosanna. Linnéa Lovisa Emma är ej med på bilden.


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag älskar dig med hjärtat! saknar allt så jävla mycket, blir så ledsen när jag tänker på det. Jag känner verkligen skillnaden, förut var det liksom kul att gå till skolan för man visste att ni alla fanns där varje dag. Nu är det mer att man går till skolan för att man borde och för att det är helt okej, men jag vill inte ha okej, jag vill ha BÄST som det var med er!! åh. finns här för dig alltid även om vi inte ses varje dag längre, pusspusspuss

2010-09-07 @ 15:53:44
URL: http://rosannaatikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0