Första tävlingen på ett år

Tjena mittbena!
Imorse vaknade jag av ett jättedeprimerande sms av My. Hon & Rosanna ska på tal om det byta från Tibble till varsin ny skola. Så nu är det bara jag & Fanny kvar i Täby.

I helgen ska jag tävla. Woho första gången på ett år tror jag. Senast gick jättebra. Eller gjorde liksom bra ifrån mig.
Den här tävlingen däremot får vi se hur det går :D Haha har typ kört igenom min serie en gång. Jaja :D Mikaela & jag ska köra synkron också. Känns som vi kommer suga. Men båda har opererats & vart borta länge pga skada, så man får vara dålig i början då faktiskt ;)
Ska plugga nu & sen träning, så ja. Ses! pussiluss



Nån gammal bild mig bland annat, på min första internationella tävling tror jag. 2006 eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0