Bra dag

Imorse när jag vaknade hade jag kvar alla dumma känslor från igår, så funderade på att stanna hemma. Men det är inte jag att göra så, så därför tog jag mig i kragen & gick till skolan ändå. Det var bra. Hade bara 2 lektioner dock.

Efter skolan träffade jag Lukas en stund, sedan satt jag med några av brudarna i min klass & pluggade i några timmar, & till slut var det bara jag & Hanna kvar. Haha hon är så galen. Vi hade rätt skoj.
Sedan gick jag till Täby C & träffade My & sen träffade hon & jag Magdis & på tåget på vägen hem träffade My & jag Fanny. Bäst bäst. Sedan åkte jag direkt till sporthallen & vickade för Majsan. Tog alltså en grupp. Det är alltid nice med lite extra pengar.
Sen direkt efter det var det träning. Träningen var kort, men asbra.

Man kan alltså sammanfatta dagen med massa plugg, lite jobb, lite träning + vara med nästan alla jag gillar. Yeah yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0