Ambulans & annat cp

Herregud. Hoffmaestro igår var cp :) Var så äckligt mycket människor. Hela Åkersberga & resten av Stockholm var där. Hade till & med vänner från Uppsala där. Vi stog längst fram från början men tillslut var allt bara ett enda bad av svett från alla & man kunde inte andas. Så jag, My & Linus försökte ta oss ut från all folkmassa. Men det fanns liksom inget ut. Så äckligt! Fick typ panik. Så vi tänkte klättra upp på ett tak innan de på scenen sa åt alla att gå ner innan de ringde polisen. Jaja. Så efter ett tag gick vi ut från Grönan. Innan alla andra liksom. Sen började folk komma ut & jag stötte på en & annan. Trevligt! :D
Tillslut hade nästan alla samlats förutom två av oss tror jag. Så hälften av oss vilket inkluderade mig, började röra oss mot Berga. Och de andra väntade på de som var kvar.

På Roslagsbanan var vi alla tillsammans igen, & så började vi åka. Förutom att vi då upptäckte att en av oss saknades. Fick inget svar från henne, så fick tag i hennes mor. Hon var i ambulans på väg till sjukhuset. Åhh dog när jag fick höra det. Ingen vet vad som hänt & vi har fortfarande inte fått nåt livsteckan från henne. Jag är så himla orolig. & har dåligt samvete. Att vi lämnade henne själv. Sjukt.

När vi sen tänkte efter såg vi liksom en ambulans åka förbi oss på Grönan. Och så var våran vän där i. Så hemskt.

Annars hade jag kul hela kvällen lång :D



Hej smutsiga skor (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0