Kvällens planer

Just nu befinner jag mig på datorkunskapen. Fick just veta att jag fick MVG på Wordprovet. Blev verkligen jätteglad! Haha. Det var långt över mina förväntningar. Fick också reda idag på mitt resultat på kemiprovet. Det var mindre bra, haha... :(
Efter det här slutar jag & ska då hem till Hanna en stund med Judith. Efter det ska vi alla flickor i klassen hem till Mariam. Tjejmiddag typ ;) Hon fyllde år i veckan, därför ska vi ha lite kalas :)
Efter det ska jag kanske på bio med Lukas. Han frågade igårkväll om jag & han eventuellt skulle gå & kolla på Saw 7 i 3D. Plus att den börjar klockan 23.59. Döläskigt! Haha. Men det är bara kanske.
Jaja. Kommer förmodligen komma hem sent. Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0