Sats

Nu ska jag säga en sak. Alltid under dagen kommer jag på massa roliga saker jag kan skriva om. Men sen varenda gång jag kommer hem hit till datorn har jag glömt allt :(

Just nu är det ganska mycket samtidigt. Först är det tävling i helgen ju så jag måste ge allt på träningarna & sånt. Sedan har jag prov både onsdag, torsdag & fredga nästa vecka. Plus prov igen veckan efter det. Så jag måste ge allt där med men när ska jag hinna? :( Jag måste som sagt gå på träningarna, & tävlingen är i Göteborg så jag kommer inte ha tid på hela helgen att plugga. Eller jo kanske på tåget eller nåt...

Innan jag började gymnasiet, har jag alltid typ tagit trampolinen i första hand, skolan i andra. Jag är & har alltid varit liksom väldigt målmedveten & alltid gått på varenda träning & liksom lite satsat. Till skillnad från skolan som sagt, där jag mest hängt med, inte gett gärnet. Alltid har det vart så. Typ.
Men nu jävlar! :D Fast är man i en duktig klass blir det lätt att man känner sig sämst. Det har hänt. Ja. Men liksom ju mer man lär känna varandra ju mer kommer det där försvinna tror jag.

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0