Pannkaka

Idag hade min skola en liten trevlig lunchkonsert. Dom var duktiga. Saknade Mira då!

Åh ska jag säga en sak jag kommit fram till? Kolla. Förut för några veckor sedan fick vi pannkakor i skolan. Efter nån timme hade vi matte & alla var så sjukt trötta. Alla var flummiga, orkade inte lyssna på genomgången & själv tror jag faktiskt jag somnade till ett par gånger. Sedan idag fick vi pannkakor igen. Och på historian klagade alla hur trötta de var och att de höll på att somna de med.
Min slutsats är att man inte ska ge barn pannkakor i skolan, för det är bara massa socker i till exempel sylten, eller vad det är. Det är ju gott & så, men ej bra för studierna! Tack för mig :D




Kommentarer
Postat av: MOA

Du klaga inte! Vi får aldrig pannkakor.. :(

2010-10-04 @ 22:12:47
URL: http://nattstad.se/moahammarback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0