Coopertest

Åh idag hade jag coopertest. På idrotten. Det innebär att man ska springa så långt som möjligt så snabbt man kan under 12 min. Alla vi tjejer var seriöst livrädda & skitnervösa för det. Ville verkligen inte göra det. Men mitt resultat var lite över mina förväntningar. Jag trodde jag skulle komma sist eller vad man ska säga, men det gjorde jag inte!

En annan sak på tal om min klass, är att det är väldigt många som är väldigt duktiga på piano. & att sjunga. Och då handlar det liksom inte om att man tagit pianolektioner hela sitt liv, utan snarare liksom lärt sig på gehör. Precis som jag! Det är fett coolt.

Imorgon är en speciell dag!! :D Men kan berätta imorgon istället för annars är det inge kul. Tjolahopp


Kommentarer
Postat av: Mor

Jag blir GLAD när jag läser din blogg, min sköna böna :-)

2010-10-07 @ 08:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0