1 år idag!

Idag är det den 7:nde oktober. Vilket betyder att mitt ärr på ryggen fyller 1 år idag! Och att den kommande veckan skulle bli jobbig. Eller kommande halvåret också för den delen. Och att det var från nu & nästan ett år framåt jag inte skulle få träna. Och att jag från nu & en månad skulle vara hemma från skolan. Och att jag inte skulle liksom ens få sitta ner som vanligt på tre månader. & mycket, mycket mer. Jag låg alltså på ett operationsbord helt nersövd exakt den här tiden för ett år sedan.
Åh jag har liksom jätte jättemycket minnen från den veckan & de första månaderna. Det ändrade ju mitt liv lite. Eller lite & lite, jag begränsades en hel del. Mycket frustration & annat sämst.

Men nu är allt braaaaa igen. Och jag är glad. & det har gått ett år! Tänk vad mycket som hänt på ett år. Oj oj :)



Precis som det står här ovan trodde jag att operationen skulle ta kanske 1-2 timmar. Den tog 6 & ½ timmar, bara operationen.


Kommentarer
Postat av: Mor

Sövd i nio timmar. Det var så synd om dig när jag kom till postop och såg dig med alla slangar och att du hade så ont :-( Min lilla goa unge. Men tänka vad bra att det blev gjort :-) <3 <3 <3 <3

2010-10-07 @ 19:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0