5 november

Hej. Igår hade jag & brudarna tjejmiddag hos Ella. Det var så bra för sist alla vi var med varandra samtidigt var typ ett år sedan :S Eller nåt. Efter det kom det dit fler & slutade med lite fest. Haha lät fett lame.
Men det var mysigt.

Btw, IDAG BOKADE JAG KLIPPTID! Ska klippa mig imorgon klockan 14.00. Sist var i åttan! Det värsta är att jag inte vet hur jag vill ha det. Antingen raklugg, eller mittbena med rätt uppklippt. Tror nog inte det blir lugg faktiskt.
Jaja. Vi får se hur jag gör. PUSS.


Skitful bild från typ onsdags hos Jennifer



Kommentarer
Postat av: Mor

INTE LUGG. Du kommer att ångra ihjäl dig:-)

Fast du gör ju som du vill i alla fall :-)

2010-11-06 @ 12:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0