Prestera

Åh ska jag säga en sak? Idag hade jag ju matteprov. Och även fast jag pluggat mycket, har jag stressat upp mig över det provet. & gruvat mig. Har haft svårt att somna & har vart väldigt nervös när jag gick till skolan. Även fast jag pluggat mycket.
Efter provet när allt släppte började jag skaka lite. Min vän Hanna i min klass är likadan.

Och egentligen efter det här provet nu borde jag ju tänka att det är fett skönt & det är tre vekor kvar till nästa prov. Men nej istället börjar jag oroa mig över det & får lite prestationsångest även fast det är lugnt.

Okej nu kanske allt lät lite överdrivet, men jag har aldrig känns såhär. Jag har verkligen alltid varit absoluta raka motsatsen. Speciellt matte. Det är ganska konstigt. Men det är väl att nu är det gymnasie & allt är fett seriöst & man måste hänga med & vara duktig.

Hej då.


Kommentarer
Postat av: Mor

Lev inte för imorgon eller igår. LEVNU!! Oron innan nåt skall hända är värre än själva händelsen.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-11-13 @ 20:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0