Coolaste telefonen jag träffat

Idag på en håltimme följde jag med Ebba & Marie till Täby C & hittade världens coolaste telefon. Jag måste berätta om den!

I mitten i Täby C står Tele2 & gör reklam. & så har dom en telefon som är ungefär lika stor som jag. Men knappar som var 1,5 x 1,5 dm stora ungefär. Det coola var att det gick att ringa på den. Så jag Ebba & Marie ringde deras kompis som först inte hörde vad vi sa så vi la på. Sen ringde hon upp! På den jättetelefonen. Så vi svarade. Så hon hördes liksom i högtalaren & vi kunde prata tillbaka. Kanske inte låter så coolt men det var hur coot som helst! Jag har det numret, så jag kan ringa jättetelefonen så kan vem som helst svara där i centrumet. Så hörs man i högtalarna.

Haha. Annars idag efter skolan invigde jag & Judith Subway i Åkersberga centrum. Efter det följde jag med henne till tandläkaren, sen fick jag skjuts hem av hennes mor. Trevligt!
Tjarå.



Haha en ny fin tavla eller vad vad man ska kalla det, som de satt upp i skolan. Det är en skruv med två muttrar & en kruka eller nåt sånt står det. Ja, det ser väl alla? Haha cp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0