Vattenkrig så det räcker & blir över!

Ja, igår fyllde ju min fining Ella 16 :) Och jag var ju som sagt på kalas hos henne. Vattenkrig hade vi också. Jättemysigt! :)

Idag hade jag & Linnéa rätt tråkigt på en lång SO-lektion, så vi tog intiativet & startade vattenkrig på skolan! :D My hakade på direkt, så under de följande 2-3 timmarna gick vi runt & kastade vatten på folk. De som var mest på var framför allt 9:2, men också några från 9:1. Sedan åkte alla hem, för alla slutade. Inklusive Linnéa. Dock kom en Ille & en Maco som då jag, My & Moa började kasta vattten på. Så vi höll på mot dem i typ en halvtimme.
Sen hade vi lektion igen mellan 3 & 4. Fast det var ganska nice för Moa & jag satt ute i solen & ritade, eftersom vi hade bild-fördjupning. Så lite färg har jag allt fått idag tror jag!

Men jajaj. Nu ska jag göra nåt annat. Puss & kram


Igår hos Ella :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0