Valborg

Shit vilken lång dag igår var. Först idrottsadag, vilket gick rätt okej mot vad jag förväntat mig. Sedan direkt efter drog jag & My till Täby C & shoppade i typ 5-6 timmar. Vi hade inte ätit nåt & båda hade inte sovit så mycket natten innan heller. Alltså vi var så trötta så vi typ började skaka & kallsvettas. Jätteäckligt. Och hela kroppen gjorde ont & man kände sig helt borta. Fick typ panik.

Sen på väg hem mötte jag Fi i centrum så gav hon tillbaka ett skärp jag tänkte ha till kvällen. Linnéa glömde det hos Linus på nyår när vi åt tillsammans där, & sen dess har Fi haft det.

Efter det när jag kom hem halvt deckade jag i kanske en timnme tills My ringde & väckte mig. För då var det dags att dra till fiskartorpet & grilla med vänner. Vi som var där var jag, My, Emilia, Emin, Viktor, Jennifer, Jeffrey, Rosanna, Fanny, Adam, Ronja & Patrik. Efter en stund drog vi till Österskärsbrasan. Lovisa kom efter ett tag också. Maco med. Och så kom Oskar & Joel förbi också.

Kvällen slutade för mig hemma hos Maco, så jag sov alltså där ikväll också.
Så nu idag har jag hittils typ vaknat, ätit, duschat, umgåts, kollat på tv, & åkt hem.
Så nu sitter jag här & dricker saft & lyssnar på musik. Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0