Besök innuti Bergaskolan

Idag har varit en lång dag! :)
Efter skolan åkte jag till umo & fixade lite, sedan åkte jag hem. Efter det gick jag & Moa till Apoteket för jag skulle hämta ut tabletter. Sen var jag hemma ett tag tills jag blev frukatnsvärt sugen på choklad!! Så vi drog till centrum igen & köpte lite godis. Träffade Frida W där också. Hon hade köpt tårta för hon fyller år idag! :) Träffade även Kenny & Linnéa vid Bergagården.

Ska jag säga vad vi gjode efter det?! Jag & Moa såg möjligheten att ta oss in i Bergaskolan. Vi gick upp på en byggnadsställning & klättrade sedan in i ett fönster som stod på glänt.
Så vi var där inne & kollade lite. Man kände inte igen sig för att de gjort om så mycket. Galet. Dock började klockan närma sig 22.00, & vi vet av egen erfarenhet från när vi gick i den skolan, att larmet sätts på klockan tio. Men vi tog den risken & valde att stanna kvar.
När klockan sedan blev tio började ett ljud pipa. Om det var larmet vet jag inte, men pep gjorde det i alla fall. Så vi fick typ panik & ruschade därifrån. Man fick värsta kicken. Superhärligt :D Hihi.

PUSS








Kommentarer
Postat av: Du vet vem :*

JÄVLA LIGISTUNGAR;-)

2010-05-18 @ 00:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0