Namnsdag

Om jag skulle få hoppa som vanligt, skulle jag just nu befinna mig i Herrljunga & tävla mot 11 andra länder. Det är typ en av årets roligaste tävlingar, & nu sitter jag här hemma... Får önska mina vänner som är där lycka till då :)

Igår var en mysig kväll. Jag tillbringade kvällen i en lokal på Murkelvägen, & sov sedan hos Maco.
Idag har mesta av dagen tillbringats med Maco också. Har också träffat Erik & Joar när vi skulle äta på Tommys. Efter det träffade vi Alexandra, för att hon, Maco & några fler ska ikväll på party långt bort. Själv ska jag hem till mor snart & så ska en Moa komma dit. Sen vet jag itne vad vi ska hitta på. Puss & kramis :)

Jag har namnsdag idag btw! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0