Moa 16 år

Hej. Just nu är jag inte jättemycket på humör att skriva, jag är inte på så mycket humör över huvet taget. Men men.

I lördags var jag hemma hos Kenny & Linnéa i deras etta & hade trevligt med Moa, Calle, Linnéa, Kenny, Olle, Kocken, Linus, Pontus & Magda. Tror det var alla. Sedan fick jag skjuts hem till Maco för jag sov där.

På söndag åkte jag, Ronja & My & kollade på Macos & Patriks match. Efter det drog vi 5 till Tommys & åt tillsammans, sedan kom jag hem typ halv sex eller nåt.

Idag fyller en av mina allra bästa & närmaste vänner år. Moatoa :) Jättemycket grattis till henne! Älsklar henne.
Så nu ska jag på middag hemma hos henne med henne & Linnéa. :) + tårta så klart :D Så jag måste dra nu. Puss & kram.


Kommentarer
Postat av: Mor

Hoppas humöret blev bättre efter uppvakningen. <3

2010-05-10 @ 23:29:26
Postat av: Anonym

Uppvakning...hmm...uppvakTningen ska det ju vara.

---<--{(@

2010-05-11 @ 18:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0