Jag har tråkigt

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv sms:et
4. Gör likadant på varje fråga



1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
"Haha ah i dig :) <3älsklardig"

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Men jag tvingar dig att göra det för jag vet att du vill och jag vill också för att jag älskar dig ! :) <3"

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
"han stannade ju sen ba åkte han -.-"

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
"Godmorgon sunshine :) <33"

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"Så att ni inte skulle bli oroliga eller något :) haha <3"

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"Asso är fett trött gumman orkar inte asso :( <3"

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
"Vilka kommer till solbrännan ikväll? <3"

8.
Vad vill du höra mest av allt?
"JAA!"

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
"Japp det är jag. Dåra? <3"

10.
Din romantiska replik?
"Typ 7 min :) <3"

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
"Hej ågren :)<3"


Kommentarer
Postat av: Jonte

Hahaha :D alltid så jävla kul att läsa :)

2010-05-11 @ 22:21:31
URL: http://jonataans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0