Skattjakt!

Nu ska jag säga vad jag gjorde efter jag skrivit mitt tidigare inlägg jag skrev igår. Jag gick & satte mig i soffan med mor min & min bror som satt där & kollade på TV. Sedan vid sex på kvällen ungefär så somnade jag i soffan. 15 timmar senare vaknade jag. Alltså vid tio nästa dag. Cp?! Haha :D Ändå är jag lite trött idag.

Idag åkte jag hem till Jennifer vid tolv & direkt när jag kom dit gav hon mig en skattkarta så skulle jag hitta en skatt. Hahhah skitkul :D Skattjakten var verkligen jättesatsig & jag var tvungen att vara ute, vara inne, klättra, springa, tänka osv. Skatten var i Jennifers garderob & det var en Magdis som var sktten x)

Tydligen hade Jennifer tänkt sig en överraskningspiknik för mig för att liksom fira mig eftersom jag fyllde år i onsdags, men ingen ville fira mig förutom Magda. Roliga vänner man har :( Så de gjorde det bästa av situationen typ :D Dom är sötast (x <3

Moa kom lite senare också.

Nu ska jag pluggilugga. Puss.


Bild från fredags :) Alla är inte på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0