Ledsamhet & SM

Just nu är allt cp. Pga en väldig massa olika anledningar. Jag är så ledsen. Orkar ingenting. Jag längtar så mycket till om en vecka. När betygen är satta. Då kan man verkligen bry sig om ingenting & vara ute hela nätterna & aldrig komma hem typ. Och sista veckan i skolan kommer bli så nice. Älskar det

Juste det var SM i helgen också. Kul att jag missade det. Vilket betyder att jag har nada chans att komma med i landslaget det här året. Kommer förmodligen åka ut ur utvecklingsgruppen också. Men snart får jag hoppa. Bara en månad kvar ungefär. Då har jag väntat i åtta månader. Känns helt sjukt.



SM 2008 tror jag. Jenny Hanna & jag.


Kommentarer
Postat av: Mor

Du får börja hoppa efter den 23 juni.

2010-05-23 @ 22:59:00
Postat av: Mor

Inte vara lessen lillan <3

2010-05-23 @ 23:39:32
Postat av: Mor

Nu är det så här att det är två uttagningar per år (juni och dec) till landslaget. Och beroende på resultat (framför allt svårighet) på tävlingarna blir man kallad till tester.

2010-05-26 @ 10:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0