Illamående. typ.

Skulle vilja utbringa en skål till min kära pojkvän Maco. Öh. Skål! Hahaha kära pojkvän! Kär liksom. Haha ja det passade ju bra.
Han är ganska bra ibland. Skoja, vadå ibland? Han är bra jämt!

Och föresten, ska jag berätta hur illa jag mår? Ja det ska jag:
1. Jag är sjuk, vilket gör mig illamående
2. Jag äter minipiller, där en av biverkningarna kan vara just illamående -.-
3. Minipillerna i kombination med min järntabletter tror jag kan framkalla illamående också.

Fattar ni hur mycket jag bara vill spy eller? HELA TIDEN.

Puss puss.


Kommentarer
Postat av: MOA

sluta knulla, då kan du sluta med minipiller. SEX DÖDAR!

2010-05-27 @ 07:55:09
URL: http://sugartimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0