Gårdagen

Igår var en så fruktansvärt mysig dag på dagen. Jag vaknade hos Maco, sen gick han & jag hem till My & Ronja + Patrik. Så solade jag & My medans Maco & Patrik gjorde sig i ordning för att sen dra till Söras konstgräs & köra fotboll. Jag & My följde med fast gick hem hit till mor i stället. Sen var vi jätteglada & taggade till kvällen. Moa kom & fixade sig med oss också.

Dock slutade kvällen åt skogen. Blev arg på en hel del personer. Så Moa & jag gick hem. Alla andra också för den delen. Fast jag gick & träffade Maco här utanför senare. När vi kom tillbaka hem hit sen vid två typ var allt åt skogen som vanligt så jag & Moa var tvugna att fly hem till henne i stället. Moa är snäll.

Så just nu sitter jag & äter choklad & lyssnar på musik. Känner för att gå & hänga mig. Men men. Måste plugga också. Bajs. Jaja. Pussen

        
Jag, My & Moa på kvällen



Jag & My i solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0