Full fart

Oj förlåt för att jag aldrig skriver, men jag hinner inte. Pluggar som bara den nu & håller på att fixa mina rester. Betygen sätts enligt klockan i morgon, & jag har egentligen inte allt klart än. Och när jag inte pluggat har jag vart med Maco, eller med andra vänner. Så i morgon kommer jag kanske inte heller hinna skriva nåt. Men snart så är betygen satta & allt kommer vara chill så då kommer jag förmodligen ha tid att skriva. Men nu måste jag gå & sova. Ska bara maila mina lärare lite grejer jag gjort klart nu. Sen måste jag allt lägga mig i sängen på en gång. I morgon på morgonen ska jag upp tidigare för att jag ska till daktorn för att ta blodprov med det här med mitt järnvärde.

Puss puss puss :)


Kommentarer
Postat av: mor

Nu var du nog trött när du skrev. Daktorn :-)

2010-05-31 @ 10:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0