Yesterday

Ojooj vad jag inte har skrivit nåt på ett bra tag. Men jag har inte haft tid. Igår till exempel vaknade jag vid fyra & segade tills Ella, Jossan & Moa kom & plingade på lite senare & frågade om jag ville med till Roma & äta middag med dom. Så jag klädde på mig, tog med mig sminket, sminkade mig hos Ella som vi gick förbi en snabbis & ja, sen drog vi som sagt till Roma.

Senare följde jag med dem till centrum där de mötte upp några grabbar & sen skulle alla de till Moatoa. Själv mötte jag Magda där i centrum av en slump, så följde jag med henne hem & var med henne hela kvällen. Vi träffade My & Rosanna en stund där också.

Jag har insett att jag har träffat My varenda dag på hela lovet tror jag nästan. & efter det Moa tror jag. Mobbat. Nu ska jag fortsätta plugga. Har egentligen massa massa massa att göra. Pussen.


Kommentarer
Postat av: MOA

HAR FRÅGESPORT I BLOGGEN, fråga vad ni vill :D

2010-03-08 @ 18:02:43
URL: http://sugartimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0