Hoffmaestro.

Igår hade jag två lektioner - prov i relion, sen simning. Efter skolan åkte jag, Jennifer, Lovisa & Moa & shoppiloppade! NICE :) Kvällen tillbringades för det mesta i Kennys bil, haha, med Linnéa, Kenny & Kocken. Vi åkte till staden & annat mysigt.

Som vanligt har jag fullt upp hela helgen. Får se om jag orkar med tanke på mitt för låga HB-värde & det. Alltså det som händer när man har för lågt sånt är att blodet typ inte tar upp syret så bra. Så man blir trötter :( Men jag ska åka & köpa tabletter mot det på apoteket nån dag.

Men idag ska jag, Lovisa, My, Moa, Fanny & Rosanna på konsert. Medans Earth Hour pågår dessutom. Men det blir skoj. Hare good! Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du sak inte köpa tabletter NÅN dag. Du ska köpa IDAG!!!

2010-03-27 @ 15:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0