Nu har jag Comviq, men ingen mobil :( Buhu

Just nu ligger jag i min säng med en Moa brevid mig.

Ja idag fick jag Comviq. Tyvärr har jag dock ingen mobil. Det var lite tråkigt. Varken gammla eller nya. Jag la ifrån mig den på en buhhållplats & sprang. Det var inte meningen. Men som tur var det på Murkelvägens busshållplats så My tog den sen. Så jag får åka i morgon & hämta dom.

Så just nu ligger jag i min säng & ska snart sova. Klockan är liksom snart 5. Men det är mysigt här. Samtidigt som jag skriver det här snackar jag med Jeffrey. Fett mycket. Jätteskönt. Verkligen. Åh. Förstår Rosanna som har honom som pojkvän hahaha! Skoja :o
Fast borde sova. Jaja. Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0